1. IKRITO.LT komanda dėl klientų patogumo planuoja pristatymus sekančią darbo dieną po užsakymo patvirtinimo. Patikslinimui siunčiame gavėjui el. laišką su numatoma pristatymo data.
2. Perdavus prekę kurjeriui, atsiųsime SMS bei informuosime el. paštu, tuomet beliks laukti vežėjo SMS/skambučio su planuojamu pristatymo datos bei laiko patikslinimu.
3. Jei pasirinkote prekių pristatymą į paštomatą, tai kai siunta pasiekia paštomatą, klientui papildomai išsiunčiama sms su pranešimu, kad siuntą jau galima atsiimti
4. Jei norite pakeisti pristatymo sąlygas iškart po užsakymo, skambinkite mums telefonu +37060997707.
5. Jei prekės jau iškeliavo pas jus, pasirinkus pristatymą per DPD kurjerių tarnybą, kai gausite iš DPD kurjerių tarnybos SMS pranešimą su nuoroda, galėsite pakeisti adresą ir gavimo datą. Pasirinkus kitus pristatymo būdus, reikia susisiekti su mumis telefonu.
6. Priklausomai nuo pasirinkto pristatymo būdo, gausite SMS pranešimą iš IKRITO.LT arba iš pristatymo teikėjo. Taip pat prireikus IKRITO.LT klientų aptarnavimo vadybininkas susisieks su Jumis telefonu ir pateiks papildomos informacijos.
7. Pristatymo eigos informaciją bei užsakymo būseną galite sužinoti „Asmeninėje paskyroje”- ji yra prieinama, jei pirkote užsiregistravę svetainėje.
8. Jeigu prekes įsigijote be registracijos (kaip svečias), tuomet dėl informacijos susisiekite telefonu +37060997707 arba el. paštu info@ikrito.lt (turėkite užsakymo numerį, kurį turėsite pateikti informacijai gauti).
9. Prekes pristatome visoje Lietuvoje.
Pirmiausia, apsvarstykite kokios pristatymo paslaugos jums reikia. Paštomatų kainos yra mažesnės nei kurjerių kainos. Įsigytų prekių ikrito.lt elektroninėje parduotuvėje siūlome pagrindinius siuntų siuntimo ir pristatymo būdus:
|
|
|
|