×

AR JŪSŲ PREKIŲ KAINOS NUROYTOS SU PVM?

Taip, visų prekių kainos mūsų prekybos centre internete nurodytos su PVM.

KAIP GAUTI SĄSKAITĄ-FAKTŪRĄ UŽ PIRKTAS PREKES?

Sąskaitą-faktūrą atsiųsime Jums Jūsų užsakyme nurodytu el. pašto adresu iškart, kai Jūsų užsakymas bus paruoštas išsiųsti. Elektroninė sąskaita-faktūra tuo pačiu yra ir garantinis talonas

AR GALIU PIRKTI LIZINGU?

Taip, galite pirkti lizingu visas prekes, jei bendra prekių krepšelio suma yra ne mažesnė nei 50-100 eur. (suma priklauso nuo pasirinktos lizingo bendrovės).
Sprendimą, ar galite pirkti išsimokėtinai priima lizingo bendrovė, kuriai Jūsų užklausa persiunčiama automatiškai. Apie galimybę pirkti išsimokėtinai mes Jums pranešime per 1 darbo dieną.
Norėdami pradėti pirkimą, įdėkite prekę į krepšelį, užpildykite bendrą informaciją apie save, nurodykite Jums patogų pristatymo variantą, pasirinkite mokėjimo būdą "lizingas" ir išsirinkite pageidaujamą lizingo bendrovę iš pateikto sąrašo. Po to spauskite mygtuką „Užsakyti” ir Jus perkels į pasirinktos lizingo bendrovės interneto svetainę užpildyti lizingo sutarties. Lizingo sutarties pildomo procesas, jei viskas vyksta sklandžiai, užtrunka apie 15 min.* nuo pradžios iki sutarties pasirašymo. Kai lizingo sutartis bus sėkmingai sudaryta, apie užsakymo tolimesnį vykdymą Jus informuosime el. paštu arba su Jumis susisieks mūsų Klientų aptarnavimo vadybininkas.
*Remiantis vartojimo kredito įstatymu lizingo sutartys negali būti sudaromos nuo 22:00 iki 7:00.

KADA GAUSIU SAVO PREKĘ?

Priklausomai nuo pasirinkto pristatymo būdo, gausite SMS pranešimą iš IKRITO.LT arba iš pristatymo teikėjo. Taip pat prireikus IKRITO.LT klientų aptarnavimo vadybininkas susisieks su Jumis telefonu ir pateiks papildomos informacijos.
Bet kokiu atveju galite sužinoti savo užsakymo būseną „Asmeninėje paskyroje”- ji yra prieinama, jei pirkote užsiregistravę svetainėje. Arba susisiekite telefonu +37060997707, el. paštu info@ikrito.lt,

AR GALIU GRĄŽINTI PREKĘ?

  • Įsigytas prekes galite grąžinti per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekių gavimo dienos, tačiau apie tokį sprendimą turime informuoti ( telefonu +37060997707, pašto adresas: pagalba@ikrito.lt)
  • Jeigu būsite nepatenkintas preke, Jūs turite teisę atsisakyti sudarytos sutarties per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nenurodydamas jokios priežasties, tačiau:
  • Prekė turi būti originalioje nesugadintoje pakuotėje ir su visomis dalimis, buvusiomis komplekte (su priedais, aksesuarais, laidais ir pan.). Jeigu akcijos metu kartu su preke buvo pristatyta dovana, grąžinant prekę, turite grąžinti ir dovaną.
  • Jūs būtinai turite išsaugoti ir grąžinant prekę mums pateikti PVM sąskaitą-faktūrą, kuri patvirtina prekės įsigijimą.
  • Prekė turi būti nesugadinta, be mechaninių ar matomų pažeidimų ir nepraradusi prekinės išvaizdos (švari, be dulkių, maisto likučių, neprisvilusiu paviršiumi, be kalkių nuosėdų, nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kiti originaliai komplektacijai būdingi priedai), be išvaizdos pakeitimų, nebūtinų norint apžiūrėti gautą daiktą. Grąžinant prietaisą, jame negali būti jokios Jūsų paliktos informacijos, programinės įrangos, Jūsų asmeninių nustatymų, turi būti atstatyta gamyklinė programinė įranga.
  • Prekė turi būti grąžinta nedelsiant ir bet kokiu atveju ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekių pirkimo (gavimo) dienos. Termino bus laikomasi, jei prekę grąžinsite per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų Jūs ar Jūsų paskirta ar įgaliota trečioji šalis.
    Jūs turite teisę patikrinti prekių savybes tiek, kiek tai įmanoma padaryti, būtent patikrinti prekes, siekiant nustatyti jų savybes, bet bet ne kitais tikslais. Atminkite, kad esate atsakingas už daikto vertės sumažėjimą.

Prekės negalima grąžinti per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų, jei:

  • vartotojas atidarė ir (arba) sugadino/sunaikino prekių pakuotę, pažeidė apsauginę plėvelę, kurios atgal nepriimamos dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių, pavyzdžiui: elektriniai dantų šepetėliai, epiliatoriai, elektrinės barzdos mašinėlės, plaukų kirpimo mašinėlės, į ausis įstatomos ausinės, Bluetooth ausinės, alkotesteriai, taip pat spausdintuvai, daugiafunkciniai puodai, dulkių surbliai, robotai siurbliai, kavos aparatai, stambi buitinė technika, prekės vakuuminėse pakuotėse, kūno priežiūros ir asmeninės higienos prietaisai bei kiti panašūs gaminiai;
  • Prekės, kurios greitai genda arba galiojimo laikas netrukus baigsis;
  • Vartotojas atidarė garso ir vaizdo įrašo, kompiuterinės programos, duomenų laikmenų (USB raktai, atminties kortelės, išoriniai diskai) ar žaidimo pakuotę. Taip pat apima išpakuotą mokėjimo kortelę, skirtą internetiniam žaidimui, arba interaktyvios televizijos prenumeratą;
  • Jūs negalite pasinaudoti teise atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties, jei pirkote: prekes pagamintas pagal specialius Jūsų nurodymus, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į Jūsų asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, arba prekes, kurios yra aiškiai pritaikytos Jūsų asmeninėms reikmėms.
  • Jei prekės užsakomos specialiai pirkėjui ir jų kaina viršija 5000 eurų, pirkimas atliekamas asmeniškai dalyvaujant pirkėjui IKRITO.LT prekių atsiėmimo punkte, sumokant avansą 10 proc. Jei pirkėjas atsisako pirkti prekes, išankstinis apmokėjimas negrąžinamas. Prieš sumokėdamas visą pirkimo sumą, pirkėjas įsitikina prekių kokybe. Tokio tipo pirkimui netaikoma teisė atsisakyti sutarties per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų.
    SVARBU: gavę prekes iš kurjerio, įsitikinkite, kad pakuotė nėra pažeista. Jei yra pažeidimų, būtinai nurodykite jas prekių gavimo iš kurjerio akte. Jei prekių gavimo metu pakuotės defekto buvimas neužfiksuotas priėmimo akte, ateityje negalėsime apsvarstyti Jūsų pretenzijos dėl pakuotės ir joje esančių prekių pažeidimo, jos gali būti nepriimtos, jei nuspręsite jos atsisakyti per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų.

    KĄ DARYTI SUGEDUS PREKEI?
  • Pirmiausia pasiskambinkite telefonu +37060997707 arba rašykite el. paštu pagalba@ikrito.lt.
  • Jei turite papildomos garantijos sertifikatą SERVICE PLUS ir Jūsų prekė sveria daugiau nei 10 kg, tiesiog skambinkite mums telefonu +370 600 12345 arba rašykite el.paštu pagalba@ikrito.lt ir mes išspręsime visus klausimus, susijusius su prekių pristatymu į garantinį aptarnavimą!

KĄ DARYTI JEI PRISTATYTA PAŽEISTA PREKĖ?

  • Jeigu pakuotės pažeidimą pastebėjote iš karto, esant kurjeriui - reikalaukite kurjerio surašyti siuntos pažeidimo aktą.
  • Jeigu pastebėjote kurjeriui išvykus - nufotografuokite neišpakuotą siuntos pakuotę iš visų 6 pusių taip, kad būtų matomi pažeidimai ir siuntos lipdukas (pvz., DPD ar kito siuntų vežėjo).
  • Jeigu pakuotė nėra pažeista ir Jūs jau išpakavote prekę, atskirai nufotografuokite pakuotę iš visų pusių.
  • Nufotografuokite siuntos lipduką (pvz., DPD ar kito siuntų vežėjo) taip, kad siuntos numeris būtų gerai matomas.
  • Išpakuokite prekę ir nufotografuokite prekės pažeidimą taip, kad būtų gerai matoma, koks tiksliai yra pažeidimas.
  • Nufotografuokite prekės serijinį numerį. Jį rasite atidžiai apžiūrėję prekę. Pvz., televizorių serijinis numeris nurodomas iš galo, skalbimo mašinų - atidarius dangtį.Serijinis numeris žymimas trumpiniu SN.
  • Visas nuotraukas, pirkimo dokumentą (PVM sąskaita-faktūra) ir aktą iš kurjerio (jei jis buvo surašytas) siųskite mums el.paštu pagalba@ikrito.lt. Serviso darbuotojai Jums atsakys per 24 valandas (tik darbo
  • dienomis).
  • Jei pakuotė nebuvo pažeista, bet ją atidarę, pastebėjote, kad: prekė turi išorinių pažeidimų (pvz., sudaužytas ekranas ar sulaužytas korpusas);
    trūksta komplekte nurodytų dalių (pvz., maišytuve nėra smulkintuvo peilio, nėra nešiojamojo kompiuterio įkroviklio).
  • Per 3 (tris) kalendorines dienas nuo prekių gavimo galite pasinaudoti savo atsisakymo teise ir pateikti mums pretenziją. Visos paraiškos, pateiktos vėliau nei šis terminas, nebus svarstomos.Papildoma informacija suteikiama telefonu +370 600 12345 arba el.paštu pagalba@ikrito.lt
  • SVARBU: kol bus priimtas sprendimas, prašome išsaugoti prekę ir siuntos pakuotę tokias, kokias gavote (neišmeskite pakuotės, nebandykite pataisyti prekės).

AR GRĄŽINS VISUS PINIGUS UŽ PREKĘ IR SIUNTIMĄ?

Taip, grąžins. Jei atsisakysite prekės, grąžinsime visus Jūsų sumokėtus pinigus. Bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo tos dienos, kai mes būsime informuoti apie Jūsų sprendimą atsisakyti šios prekės. Lėšos įprastai grąžinamos atgal į Jūsų banko sąskaitą, iš kurios buvo atlikas mokėjimas pateikiant užsakymą arba jei Jūs buvote pasirinkę   kitą apmokėjimo būdą, kaip grynais/banko kortele atsiėmimo metu, tada prašysime Jūsų atsiųsti el. paštu pagalba@ikrito.lt banko sąskaitą, į kurią bus atliktas pinigų grąžinimas.  Mes galime nekompensuoti mokėjimo tol, kol atgausime prekes arba Jūs pateiksite įrodymų, kad išsiuntėte prekes, atsižvelgiant į tai, kas įvyksta anksčiau.

KAIP UTILIZUOTI BUITINĘ TECHNIKĄ?

Įrangos perdirbimo procesu turi pasirūpinti specialių įgūdžių ir žinių turintys žmonės. Lietuvoje yra didelis buitinių prietaisų surinkimo ir šalinimo punktų tinklas.
Specialiuosius EPA konteinerius, skirtus smulkiosios elektronikos, panaudotų baterijų ir dujošvyčių lempų atliekoms, galite rasti šalies prekybos centruose, bibliotekose ir kitur.
Stambiosios elektronikos atliekos nemokamai priimamos stambiagabaričių atliekų aikštelėse, specialiuose šalia prekybos centrų esančiuose konteineriuose (surinkimo vietų žemėlapį rasite epa.lt skiltyje „Gyventojams“), www.epa.lt svetainėje, užpildę anketą, arba telefonu +370 695 55111 taip pat galima registruoti šias atliekas nemokamam išvežimui.

Pridėjote prekę į mėgstamų prekių sąrašą!
Pašalinot prekę iš mėgstamų prekių sąrašą!